6 - 9 September 2017

Календар

<< < Сентябрь 2017 > >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Фіналісти телефестивалю «Дитятко» дізнались про вимоги дистриб’юторів до фільму

Юні кінематографісти на ІХ Міжнародному телефестивалі «Дитятко» послухали майстер-клас Іллі Свідлера, директора міжнародної дистриб’юторської компанії “Kinolife Distribution”, члена Української кіноакадемії. Під час майстер-класу спікер розкрив декілька важливих питань, що стосуються розповсюдження короткометражних та повнометражних стрічок: як зробити так, аби фільм побачило якомога більше людей, якими шляхами можна розповсюджувати фільми, де брати музику для своїх стрічок.

 

Пан Ілля сказав, що починав свою кар’єру так само, як і учасники «Дитятка» - з участі у фестивалях. А зараз займається просуванням фільмів з бюджетом у 5 млн. дол. США.

Ілля Свідлер зазначив, що знімаючи кіно, слід пам’ятати, що чим раніше буде визначено те, для якої аудиторії і для якої мети створюється фільм – тим краще. Так, наприклад, якщо мета фільму комерційна, тобто стрічка створюється, аби заробити на ній гроші з прокату та касових зборів, то викладати її у соціальні мережі не варто. Втім, коли автор ставить собі за мету отримання суспільного визнання себе як режисера, викласти фільм у інтернет – слушна думка, коли це не суперечить умовам прийняття робіт на фестиваль (якщо перед фільмом ставилось і таке завдання). Спікер також порадив дітям домовлятись про транслювання їх кінострічок на місцевих телеканалах, заздалегідь дізнавшись про технічні вимоги телеканалу до фільму.

Відповідаючи на головне питання майстер-класу: «Як зробити так, аби за просування фільму на екрани кінотеатрів взявся дистриб’ютор?», - спікер перерахував декілька важливих пунктів:

• ідея має бути актуальною, унікальною та головне – цікавою;

• сценарій має бути винятково захоплюючим;

• супроводжуюча фільм музика повинна підкреслювати атмосферу стрічки та конкретної сцени, до того ж, не заглушати діалогів;

• візуальна складова фільму має бути дуже якісною.

Виходячи із перерахованого, спікер порадив дітям знімати якомога більше стрічок – це буде запорукою стабільного зростання якості робіт.

Наприкінці майстер-класу Ілля Свідлер побажав учасникам фестивалю, аби їх фільми завжди мали успіх у глядачів.