+380 504 013 602
fest@dytiatko.org.ua

Фіналісти медіафестивалю «Дитятко» опановували акторську майстерність

Фіналісти медіафестивалю «Дитятко» опановували акторську майстерність

У рамках ХI Міжнародного дитячого медіафестивалю «Дитятко» у таборі «Сонячний»  проходять майстер-класи від кіномитців. Фіналісти фестивалю, зокрема, сьогодні відвідали воркшопи «Дитячі фільми. Особливості виробництва» режисери дитячого фільму «Дронині Мандрони» та засновниці відеостудії Mediagroup 8 Катерини Балабай та «Акторська майстерність. Практичні навички» режисерки,  президента Міжнародного дитячого фестивалю кіно та телебачення «КІНОСВІТ» Натальї Морозової.

Так, Катерина Балабай на прикладі свого останнього дитячого музичного фільму «Дронині Мандрони» розповіла про особливості створення фільму з дітьми-акторами.

Вона також поділилася також секретом успішого кастингу. Секрет цей напрочуд складний у своїй простоті: від претендента на акторську роль вимагається бути собою. Не кращим чи розумнішим, а саме таким, як визначила природа.

«Знімальний період тривав близько півтора місяця. Протягом близько 20 днів ми жили з дітьми у дитячому таборі, на території якого проходили зйомки та знімали з ранку до ночі, – каже режисерка. –  Коли в твоєму фільмі знімаються діти – необхідно дотримуватися режиму, щоб діти не втомлювалися тому, що втома одразу видна у кадрі. Також дуже важливо створити в дитячому колективі обстановку, щоб актори не затискалися і не думали про те, чи правильно вони зіграли, чи ні».

Наступна лекторка, Наталія Морозова, на прохання юних телевізійників побажала медіафестивалю «Дитятко» ніколи не втрачати своєї родзинки, завжди шукати посеред фільмів світу добрі і змістовні стрічки.

Перший великий успіх, який прийшов із перемогою на телефестивалі «Дитятко» у 2009 році, говорить Наталія Морозова, розкрив нові творчі можливості, зміцнив віру у себе та дозволив позбутися сумнівів. Тому сьогодні разом з учасниками майстер-класу на практиці формували акторську майстерність, виходили із зони комфорту, будили голос, працювали над мімікою.

Майстер-клас в основному був спрямований на розвиток уяви, пластики рухів і розминку артикуляційного апарату. Виконуючи практичні завдання, діти знайомилися один з одним і опановували ази мистецтва перевтілення. Так, вони, наприклад, шукали переконливі вираження різних емоцій. Адже завдання актора вжитися в роль, а не грати.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *