+380 504 013 602
fest@dytiatko.org.ua

Просування і оптимізація YouTube каналу

Просування і оптимізація YouTube каналу

Для фіналістів ХІІ Міжнародного дитячого медіафестивалю «Дитятко» провів майстерклас продюсер та режисер Володимир Ксензицький, де поділився досвідом роботи з популярним відеохостингом для поширення медійного продукту.

Як зазначив Володимир Ксендіцкій, існує переконання, що популярність і просування відео залежить від кількості тегів. Однак, на його думку, це помилково, оскільки не дає достатнього результату і може привести до того, що глядач сприйматиме відео з великою кількістю тегів як спам. Також помилковою стратегією є штучна накрутка кількості переглядів. Аж до того, що відео може бути видалено сервісом. YouTube любить чесність.

З досвіду Володимира Ксензіцкого рейтинг відео починає збільшуватися, коли просування йде через соціальні мережі та месенджери. «Важливо, щоб на ваше відео заходили з інших сайтів і сервісів – Instagram, Facebook, WhatsApp, Telegram і так далі. Як тільки YouTube розуміє, що ваше відео починають дивитися з різних платформ, починає рости рейтинг. Ми знаємо це на своєму досвіді».

Однак, основна складова ефективної роботи з YouTube – якість відео. «90% вашого успіху – ваше відео. Це стосується і візуального ряду і звуку. Чим відео професійніше, чистіше виконано, тим більше шансів, що воно потрапить в рекомендовані. Чим довше дивиться ваше відео глядач – тим краще», – упевнений експерт.

На його думку, для того, щоб успішно просувати свій каналу на YouTube, потрібно знайти свого глядача, зацікавити його так, щоб він залишився на каналі. «Щоб люди не тільки були підписані на вас, але регулярно дивилися ваші відео», – сказав Володимир Ксензіцкій.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *